سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اولین پیش نمایش بازی سیمز3 به زبان فارسی(قسمت اول)

The Sims 3 نام بازی
Maxis

سازنده

Electronic Arts انتشار دهنده
pc,xbox360,ps3 پلتفورم ها
بیش از 15 سال سن مورد نیاز بازی
استراتجیک، شبیه ساز زندگی سبک بازی
 نامشخص تا سال 2009 تاریخ انتشار بازی

اولین پیش نمایش بازی سیمز3 با بیش از 15عکس از طرف سیمز47 تقدیم به طرفداران بازی

(به علت زیادی عکسها وقتی در ادامه مطلب رفتید کمی صبر کنید)

نکات:معنی برخی کلمات کوچه بازاری: دارید!!! = حال می کنید!!!

پیش گفتار:بازی سیمز پر فروشترین و پر طرفدارترین بازی تاریخ است.بازی سیمز، بازی است که هر کس با هر سلیقه ای را به سمت خود می کشد و می تواند نه تنها یک سرگرمی ساده باشد،بلکه یک نگاه جدید به اطراف و زندگی باشد چیزهای ساده در این بازی برای ما پر اهمیت تر هستند و زندگی کردن در یک دنیای کاملا مجازی شیرینی خاصی را برای ما زنده خواهد کرد.این مطلب از اطلاعاتی که در چند روزنامه خارجی نوشته شده است استفاده کرده تا قبل از اطلاعاتی که EA ؛31 مارچ در مورد بازی انتشار می کند بتواند یک مطلب خوب در مورد بازی تهیه کرده باشد تا شما نیز از سیمز47 راضی بشوید.

سیمز چیست:اولین نسخه سیمز در سال 2000 درست شده است و به پر فروشترین بازی تاریخ بازیهای کامپیوتری معروف شد فروشی معادل 16 میلیون عدد چیزی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت!!!بازی سیمز1 همراه با 7 اضافات فروشی بالغ بر30 میلیون را برای EA  زنده کرد تا بعد از آن در سال 2004 شماره دیگری از بازی سیمز بیاید که تازه معنای واقعی یک زندگی مجازی را برای همه زنده کرد بازی کاملا سه بعدی شده بود و امکانات بسیار زیادی را در خود داشت و اکنون چهار سال از آن زمان می گذرد و سال 2008 اطلاعاتی جدید در مورد بازی فوق العاده سیمز3 رو شده است که به آن می پردازیم ولی قبل از این موضوع بدانید به هر فرد در این دنیای مجازی سیم گفته می شود و جمع یک خانواده و یا چند نفر در این دنیا سیمز نامیده می شود.پس مثلا سیمز47 میشه به معنی خانواده47 هم باشه(معنی سایت رو دارید!!!)

زندگی در سیمز2 و مشکلات آن :در سری قبل یعنی سیمز2 شما یک زندگی مجازی را می دیدید که یک مشخصه بسیار بد در آن وجود داشت آن هم حبس بودن سیمز شما درون یک خانه،حتی اگر از طریق تاکسی خود را به مغازه ها می رساندید آنجا نیز کار خاصی برای انجام دادن نداشتید... کمی خرید و باز برگشت به خانه ...یا اگر اضافاتی خاص را اضافه می کردید(نایت لایف) توانایی قرار ملاقات گذاشتن را داشته باشد. ولی باز همه چیز در این دنیا کسل کننده بود و مسئولان EA برای اینکه این مشکل را حل کنند هر چند وقت اضافاتی جدید از بازی را منتشر می کردند تا شاید چیزهای جدیدی در مورد بازی به بازی اضافه کنند... ولی آنها نمی دانستند بازی از پایه مشکل دارد!!!یک مشکل بزرگ دیگر این بود شما واقعا نقش مترسک را در این دنیا بازی می کردید!!! چطور؟؟همینکه شما کم رنگترین نقش در این دنیا بودید خود حاکی از درست بودن این صحبت است، چطور همسایگان شما حق آمدن به خانه شما را داشتند... چرا دشمنان شما حق سر زدن و ریختن سطل آشغال شما به روی زمین را داشتند... چرا بعضی از مردم حق دزدیدن روزنامه های شما را داشتند!! چرا برخی از افراد در بازی حق آمدن و سر زدن به سیمز شما را داشتند ولی شما هیچکدام از این حق ها را نداشتید!!!هر کجایی که قصد رفتن داشتید باید یک لودینک بسیار طولانی را بست می نشستید که سیم شما به محل مورد نظر برود.توانایی اینکه شما نمی توانید سطح آشغال خود را درون محل مورد نظر خود بگذارید و بسیار از مشکلات دیگر...

در حالی که در سیمز2 سطل آشغال فقط یک ماکت بود ولی در سیمز3 همه چیز تغییر خواهد کرد...

سیمز3 مشکلات قبلی را بلعید:بله،این سر تیتر کاملا درست است چونکه واقعا تمام مشکلات بالا را حل شده بدانید.شما به راحتی می توانید به هر جای شهر قدم بگذارید و برای خود بدوید، شما می توانید بدون دیدن حتی یک لودینک این کارها را انجام دهید به همسایه خود سر بزنید، برای خرید به فروشگاهای زنجیره ای بروید،به در خانه آنکس که دشمنانتان هست بروید و با آن دعوا کنید...به صورت واقعی گدایی کنید!!در دنیای جدید سیمز اینبار همه در یک حد توانایی دارند کاری که کامپیوتر توانایی انجام آن را دارد برای شما نیز گذاشته شده است... شما توانایی رفتن به رستوران به صورت خانوادگی و یا فردی را دارید.خریدها گسترش یافته و شما می توانید لباسهای مختلف ، وسایل مختلف را که در حالت عادی نمی توانید داشته باشید خریداری کنید... همیش پوشیدن لباسی خاص در زمان خاص نیز اهمیت خاص خود را دارا است و شما باید لباسهای مختلف را در فصلهای مختلف سال بپوشید هنوز معلوم نیست فصل ها با یک اضافات جدا گانه آیا به بازی اضافه می شوند یا از همان اول در بازی نقش دارند ولی با اطلاعاتی که پیدا کردم در همان اول نیز فصلها در بازی جای گرفته شده اند.

رفتن به فروشگاهای زنجیره ای و خرید کردن به صورت کاملا مستقیم و بدون لودینگ!!!

شهر و زیبایی های آن:وقتی در درون شهر پا می گذارد ،شلوغی به معنای واقعی را می بینید... شلوغی در تمام شهر پر شده است در پارکها، در درون شهر و در فروشگاه ها و در همه جا مردم مختلف وجود دارد و شما می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید، صحبت کنید و شاید با آنها دوست شوید.هنوز تعداد شهرها مشخص نیست ولی آنچه مشخص است در بازی شما واقعا معنی واقعی شهر را حس می کنید و در بعضی مکانهای خاص می توانید کارهای خاص را انجام بدهید.طراحی مکانها و درخت ها با شماست و شما می توانید در هر کجایی که دوست دارید درخت و یا وسایل خاص بگذارید.وقتی شما در خیابانهای شهر پا می گذارید در آنجا می توانید ماشینهای مختلف را ببیند که در حال رفت و آمد هستند . در بازی شما می توانید دور نمای شهرهای اطراف را نیز مشاده کنید و یا خود را بوسیله ماشین به شهرهای همجوار برسانید زیرا هر شهر برای خود زیبایی ها و ساختمانهای خاص خود را دارا است.در بازی آپارتمان نیز وجود دارد که می توانید به طور زیبا با همسایگان ارتباط برقرار کنید  و همچنین شما می توانید بر خلاف قبل خانه ها را دقیقا در کنار هم بگذارید تا همسایهای خوبی داشته باشید!!! شما می توانید در مغازها به خرید وسایل تزئینی و همچنین برای درست کردن غذاها باید وسایل و یا مواد غذایی خاصی را از فروشگاها تهیه کنید.

شلوغی در شهر موج می زند و فکرها تو اوج خودش قرار گرفته اند...

شهر پر شده از دیدنی هایی که هر موقع می توانید به آنها سر بزنید.

این ساختمان را ببینید چه کاری سیمز شما این تو می تونه انجام بده!!!

دورنمای ساختمانها عالی است ،همچنین خانه های زیبا با کاراییهای جدید.

داخل خانه:درون خانه برای شما زیبا تر از قبل خواهد بود، وسایل مختلف و متفاوت با فیزیک بسیار عالی که می توانید در هر جایی که دوست داشته باشید بچینید...و هیچ محدودیتی وجود ندارد مگر اینکه بخواهید وسایل را روی هم بگذارید!!!در بازی سرما و گرما به زیبایی درست شده است و همچنین پس باید شاهد وسایل سرمایشی و گرمایشی زیبایی در بازی باشید که بدرد شما می خورند وسایل مانند سری قبل گسترده و زیاد هستند تلوزیونهایی با سایزهای مختلف که قیمت های مختلفی را برای شما دارا هستند و همچنین وسایل و تجهیزاتی که در سیمز2 دیده بودید را نیز می توانید ببینید ... وسایل آشپزخانه ،حمام، دستشویی و همه اینها با فیزیک خاص سیمز3 در بازی نهفته شده اند.. همه چیز بعد دارد و می توانید رنگ آن را به دلخواه تغییر بدهید و از تکسچرهای بسیار زیادی در این مورد استفاده شده است.در این بازی اگر آتش سوزی اتفاق بیفتد ممکن است اگر دیر بجنبید تمام خانه شما در آتش از بین برود و همچنین به خانهای همسایهای شما نیز آتش نفوذ کند و در کل خسارتهای زیادی را ببار بیاورد!!!

گرافیک و نورپردازی چشم گیر ، در ضمن فرش ایرانی که دارید!!!!نوع چیدمان هم که ایول!!

این گوجه فرنگیها برای یک غذای لذیذ و خوشمزه فکر خوبی می تونه باشه...

بهتر چاق بشوید:در سری قبل یادتان است شما در بازی چاق می شدید ولی در این بازی واقعا چاق شدن معنی واقعی خود را پیدا کرده است... اگر در طول زندگی سیمز خود ورزش را تعطیل کنید او به وضع بدی در می آید ... بازی چاق  شدن را برای شما زنده می کند که کاملا واقعی به نظر می رسد و مانند سری قبلی نیست که در سه حالت قرار داشتید ،چاق ،متعادل ، لاغر!!! در اینجا شما در 8 فرایند مختلف قرار می گیرید تا به چاقترین  حد یک سیمز در این دنیای سیمزی برسید.چاق بودن در بازی تاثیر بر قدرتمند بودن سیمز شما نیز دارد و همچنین این مسئله نیز در بازی وجود دارد که یک فرد ضعیف هیچ موقع در دعواها پیروز بیرون نخواهد آمد.چیزی که در سیمز2 می دیدیم مثلا یک فرد لاغر یک چاق رو می زد یا... دیگر در سیمز3 تکرار نخواهد شد زیرا این مسائل در سیمز2 به صورت شانسی بود ولی در سیمز3 با برنامه ریزی دقیق انجام می شود.حالا که چاق شدید می توانید ورزش کنید یکی از این ورزشها دویدن است شما می توانید  در درون شهر به دویدن بپردازید و از میان جمعیتهای مختلف عبور کنید تا خود را به پارک موجود در شهر برسانید تا بتوانید با یک ورزش هوازی خوب ، بدن سیم خود را به صورت یک ورزشکار قوی در بیاورید.

حالا فکر کنید سیم به این بزرگی چی میشه!!!اصلا این طرف می تونه راه بره!!!

این دو تا رو داشته باشید جوفتشون یک شخصیت هستند ولی چپی خیلی زیاد از حد خورده!!!

دویدن در فضای آزاد نه تنها باعث حس بهتر در سیم شما بلکه باعث  مناسب شدن بدن سیم نیز می شود.

دنیای سیمز ها:دنیای سیمزها بسیار گسترده تر شده است و آنها تعاملات بیشتری را با همدیگر دارند.زندگی در این دنیا بهتر و زیباتر شکل گیری شده است و خوب شما مطمئنا نمی توانید با تمام سیمزهای شهر دوست باشید و این یک کار بسیار سخت است زیرا همه سیمزها با هم تعامل نخواهند داشت (در قسمت خصوصیات بیشتر متوجه می شوید) در این دنیا هر کسی به فکر دنیای خود و ذهنیت خود است و شاید پشت یک دوستی که با سیمز خاص دارید یک شیطنت همراه باشد...در این دنیا پلیس ، مغازه دارها، آتش نشانی ، پدر روحانی ،پست چی، روفتگر، همه و همه با هم در تعامل هستند و شاید در ارتباط باشند و این به زیبایی های بازی برمیگردد.سیمزها می توانند قیافه خود را تغییر دهند(نه از نظر کلی بلکه مو و آرایش)، لباسهای خود را تغییر دهند و این کار به صورت انتخاب خود آنهاست و همچنین بسته به خصوصیات ذاتی آْنها بنا شده است . در ضمن در این بازی هنوز معلوم نیست شما یک سیم را در اختیار می گیرید یا اینکه مانند قبل یک خانواده از نظر من یک سیم خیلی جذابیت بیشتری دارد یعنی شما یک شخصیت اصلی خود را هدایت کنید و بقیه خانواده به صورت کامپیوتری باشند اینطوری بازی جذاب تر خواهد بود در ضمن هر موقع که اراده کنید بتوانید هر شخصیت دیگری را که دوست دارید (البته در خانواده مورد نظر باشد) را انتخاب کنید و این از نظر من خیلی زیباتر خواهد بود ولی هنوز سازندگان در این مورد صحبتی نکرده اند. در دنیای سیمز اینبار شما توانایی این را دارید که برخی از کارهایی که در سر کار ناتمام مانده است را به خانه بیاورید و روی آنها کار کنید تا همیشه چیزهای تازه و جدیدتری را داشته باشید و از آنها لذت ببرید.سیمزها اینبار خواستهایی را که دارند بازگو می کنند و بازی حالتی نوسان دار و غیر قابل پیش بینی است. سیمز شما اینبار احساسات خود را نیز بازگو خواهد کرد مثلا وقتی روی یک صندلی یا یک مبل می نشیند احساس آرامش خواهد کرد البته باز این به خصوصیات آن بستگی دارد.ساخت سیمزها اینبار پر معنی تر از قبل شده است...و شما می توانید همه چیز را درون شخصیت خود داشته باشید و هم از نظر خصیوصیات ظاهری و داخلی آن را به صورت عالی  و مورد نظر خود طراحی بکنید.و همچنین سیمزها به نظر واقعی تر و عالی تر از قبل هستند.اینبار حتی توانایی این را دارید که سیمزهایی که در سیمز1و2 را دارید به سیمز3 منتقل کنید تا ادامه زندگی آنها را در سیمز3 با خصوصیات و کارایی جدید داشته باشید.

قیافهای مختلف .. خصوصیات مختلف... فکرهای مختلف... گرافیکی واقعی تر

سیمزها احساساتی تر و باهوش تر از قبل شده اند و دنیای تازه ای را در سیمز3 خواهید دید.

احساسات واقعا در سیمزها بالاست و با دیدن مثلا فیمهای ترسناک واقعا خواهند ترسید.

نیازهای سیم شما(need):در این بازی خواستهای خاصی در بازی بوجود آمده است که در سری قبلی نیز بود ولی گسترده شدن آنها با نیازی جدید به نام تشنگی کاملتر شده است و همچنین نیازهای دیگری که هنوز از دست ما پنهان مانده است ، این بار نیازها بسیار بهتر از قبل شده اند و مانند سری قبل سیمز2 نیست که باعث آزار شما بشوند بلکه منطقی تر در بازی نهفته شده اند که جای تشکر برای سازندگان بازی را زنده می کند. اگر با نیازهای سیمزها آشنا نیستید باید بندانید نیازهایی مانند:غذا خوردن، حمام رفتن، احتیاج به صحبت کردن با شخصی، دستشویی رفتن،در مسائل خانه شرکت کردن بخشی از نیازهایی بود که در سری قبلی بود که در این سری نیز وجود خواهند داشت.

خصوصیات سیمزهای شما: در بازی هر سیم خصوصیاتی را می تواند برای خود داشته باشد که برای بازی کردن آن سیم به آن نیاز خواهید داشت علاوه بر خصوصیت اصلی هر فرد حداقل پنج خصوصیت متغییر دارد که قابل تغییر است. به چند مثال که در زیر است توجه کنید این شخصیتهایی است که در اول بازی آنها را خواهید دید(اینها مثالهایی است تا با خصوصیات مختلفی که در بازی می توانید درست کنید آشنا شوید.)

این خصوصیات تغییرات زیادی نسبت به سری قبل کردند و به نظر من بازی را بسیار زیباتر و عالی تر از قبل خواهند کرد:

به او بی شوخی سلام کنید،او یک مدیر درستکار است،  او عاشق کارش است و شما می توانید حتی شنبه ها(روز تعطیل) نیز او را سر کار ببینید او پنج ویژگی دارد:کاری،با اخلاق، غیر بخشنده، کم خواب ، بیشتر به فکر کار است تا خانواده...

خصوصیت:کاری

این شیک پوش،که در انتخاب لباس بسیار سختگیر است.او چند ویژگی داره که به آنها می پردازیم:رویا پرداز، رفیق باز ،زود حوصله اش سر می رود،نامرتب و ولگرد!!!شاید او عاشق این باشه که تو یه مجله بازی در مورد بازیها بنویسه!!!

خصوصیت:رویا پرداز

خوب، مادر بزرگ اینجاست تا زندگی بهتری رو برای شما بوجود بیاره با نصیحت هایی که می کنه و تجربه ای که داره . او از زندگی  خود چیز زیادی به خاطر نداره . احترام او را نگه دارید تا موفق باشید ویژگیها:بد خلق، افسرده، خانواده گرا،غصه دار و صرف جو گر.

خصوصیت: با تجربه

فقط به خاطر اینکه اون دستاشو مثل تفنگ کرده و عدای کاوبوی ها رو در میاره نمی شه گفت اون آدمه بدی هست. پخت و پز رو دوست داره. او راغب این نیست که به مدت زیادی بدود از این رو زیاد روی اون فشار نیارید ویژگیها:تعهد صادر کردن، بیرون رو، شجاع،آشپزی معمولی

خصوصیت:دلیر

بامزه ، باهوش و اجتماعی. او چه چیزی رو می تونه دوست نداشته باشه!؟ این دختر باید ازخصوصیاتی که داره شکر گذار باشه بخشی از ویژگیهای او: خوش صحبت،شوخ مزاح، چابک،پاکیزه و خوش شانس!

خصوصیت:اجتماعی

یک پسر ورزشکار،او اصلا از خوردن زیاد خوشش نمی یاد یا همین طور نوشیدن بیش از حد. خصوصیات او احتمالا:ورزشکار، عاشق پیتزا،دنبال مسائل بی مورد.

 

خصوصیت:ورزشکار

این خانم  به صدای ذهن خود و به بدن و تر و فرز خود بسیار اهمیت می دهد .او این ویژگیها را همراه خود دارد:دارای ذهنیتی سبز، خوب،پاکیزه، بیرون رو ..

یک پیشنهاد: او رو برای یک شام به بیرون نبرید!!

خصوصیت:درونگرا

یک نفر فراموش کرده به این پسر بگه که الان دیگه سال 1977 نیست!!بله بخوبی معلومه این پسر حالش خرابه...از ویژگیهای اون میشه به: سر دردهای شدید،خشن و گستاخ، حالت بچگانه و عشق جنگ.

خصوصیت:خشن

گرافیک:گرافیک بازی نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده و بازی را تکسچر های بسیار عالی استفاده کرده است که واقعا زیبا است و یکی از نکات مثبت آن را باید فیزیک بهبود یافته بازی نامید که بازی را بسیار واقعی تر از قبل کرده است و همچنین نورپردازی جدیدی که در بازی می بینید واقعا عالی است و در شب و روز بسیار قابل توجه و عالی است .در موقع  ظهر شما نور شدید آفتاب را که به زیبایی از بین پردههای خانه وارد می شود را حس می کنید و اگر از پرده استفاده نکنید موجب این می شود که نور شدید باعث عذاب شما شود. در شب نیز روشن کردن چراغ ها کاملا یک کار عاقلانه است زیرا اگر اینکار صورت نگیرد همه چیز بازی تحت شعاع قرار خواهد گرفت و سیم شما در تاریکی محض فرو می رود. در صبح زود اگر برای دویدن به بیرون بروید می بیند نورهای چراغ برق محیط را روشن می کنند. گرافیک درختان و گیاهان در بازی بسیار پیشرفت کرده است و در لابه لای درختان گنجشکهای بسیار زیبایی را خواهید دید که به این طرف و ان طرف می پرند .گرافیک لباسهای بازی بسیار پیشرفت کرده است و در موقع بازی و حرکت سیم خود متوجه تکانها و فیزیک بسیار خوب آن خواهید شد، همچنین موهای شخصیتها نیز انعطاف پذیر است و کاملا طبیعی به نظر می رسد.دورنمای محیط نیز بسیار عالی است و حتی در موقع راه رفتن شخصیت در بلندیها(درسته در بلندیها هم می توانید بروید) دید محیط بازی را بسیار عالی خواهید دید.

گرافیک بازی پیشرفت چشم گیری کرده است و همه چیز عالی به نظر می رسد.

صداگذاری:آهنگهای جدیدی در حال بوجود آمدن در بازی است که هر کدام در موقع مورد نظر و مناسب خود پخش می شود و یا شما می توانید از طریق ضبط به آنها گوش بدهید ، آهنگهایی که شاید تا به حال نشنیده بودید به همراه اهنگهای معروف دنیا...تمام محیط زندگی به زیبایی صداگذاری شده است تا هر کدام در جای مورد ظرن خود پخش شود ... صدای خرناس کشیدن یک مرد چاق در هنگام خواب واقعا خنده دار است!!!اطلاعات دیگری در مورد این قسمت وجود ندارد انشاء ا... در قسمت دوم همین پیش نمایش آنها را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.


+ نوشته شده در  شنبه 87/9/16ساعت 4:35 عصر  توسط ehsan saberian |  نظر
 
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
ehsan saberian
این وبلاگ مخصوص نقدوبررسی پیشنمایش و کدورمز بازی ها می باشد

پیوندهای روزانه
رمزمره نویسی [355]
بازی [377]
[آرشیو(2)]
نوشته های پیشین
رمزبازی gta ivبرایxbox360
رمزبازیgta5برایps2
رمز بازی need for speed carbon برای ps2
رمز بازی:GUITAR HERO 2 برای xbox360
رمزGTA IV برای PS3
رمز بازی:LOST PLANET برای xbox360
رمز بازی سیمز ۲ برای ps2
رمز های بازی GTA:vice city stories برای ps2
مقایسه ps3 و xbox360
خنده دار
معرفی mafia2
نقد بازی Rule of Rose
نقد و نگاهی به بازی Smack Down VS Raw 2008
نقد بازی MASS effect
نقد بازی gta iv
نقد بازی Final Fantasy XII
نقد بازی Kane & Lynch
نقد بازی استراتژی Caesar Iv
نقد بازیBrothers In Arms
نقد بازیresitance Fall Of Man
نقد بازی Darkness
نقد بازی Bully
نقد Assassins Creed
نقد hitman blood money
نقد و بررسی بازی GTA 5 : San Andreas
نقد بازی Prince of Persia: The Two Thrones
نقد و بررسی بازی Call Of Duty 4
نقد بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion
نقد و برسی بازی tmnt
نقد کوتاه F.E.A.R:Extraction Point
نقد بازی Company of Heroes
نقد بازی Medal Of Honor Airborne
نقد بازی Half-Life 2: Episode One
نقد بازی Jade Empire: Special Edition
نقد Dark Messiah of Might & Magic
نقد و بررسی بازی Tom Clancys Rainbow Six: Vegas 2
نقد بازی Scarface : The World is Yours
نقد بازی Pro Evolution Soccer 2008
نقد بازی S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
مقایسه Prince of Persian وGod of War
نقد و بررسی بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars
نقد و بررسی بازی Turning Point: Fall of Liberty
نقد و بررسی بازی doom 3
نقد و بررسی بازی crysis
نقد بازی devil may cry 4
نقد بازی nfs:carbon
نقد بازی Lost Planet
نقد و بررسی Call Of Duty 4
نقد و بررسی بازی Resident Evil 4
بازی های برتر Xbox 360 و Ps3
نقد بازی Ghost Recon
نقد بازی God of War2
نقد بازی god hand
نقد بازی Gears of War
نقد بازی driver4
نقد بازی the god father
نقد و بررسی بازی need for speed pro street
نقد بازی Okami
نقد و بررسی ‌BaterField:Bad Company
نقد و بررسی بازی Race Driver GRID
نقد بازی mercenaries2:world in flames
نقد بازی spider man 3
نقد بازی sims3
نقد و بررسی بازی Uncharted Drakes Fortune
نقد بازی Resident Evil5
نقد و داستان بازی Prince OF Persia 4
پیشنمایش بازی Legendary
کشتی کج باز ها کلیک کنند
ماشین های جدید
نقد بازی fallout 3
call of duty modern warfar 2 پیشنمایش بازی
نقد بازی FAR CRY 2
نقد بازی Assassin's Creed 2
آرشیو موضوعی
بازی .

494595: کل بازدیدها -

18: بازدیدهای امروز -

15: بازدیدهای دیروز -

 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM