سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سبک: FPS
سازنده: Infinity Ward
ناشر: Activision
پلتفرم: PS3 و Xbox 360 و PC
تاریخ انتشار: سال 2007                        

اگر از طرفداران بازیهای اکشن اول شخص باشید آن هم از نوع جنگ جهانی حتما نام Call of Duty را شنیده اید. بازیی که اولین شماره اش در سال 2003 فقط برای PC آمد. بازیی که با آمدنش تغییر و تحولات زیادی در بازی ایجاد کرد. شماره اول این بازی با یک انقلاب کامل و بزرگ همراه بود. بازی COD1 به قدری زیبا و قشنگ بود که از مجلات و سایت و از خیلی نمایشگاه ها جایزه بهترین بازی سال را گرفت. وقتی خبر از ساختن شماره 2 این بازی شد خیلی ها خوشحال شدند و برای آن ثانیه شماری می کردند. با آمدنش یک انقلاب دیگر به پا افتاد. ایندفعه شرکت Infinity Ward (خالق بازی COD) شماره دو این بازی را برای PC و Xbox 360 بیرون داد. تاریخ انتشار این بازی نزدیک با تاریخ انتشار کنسول Xbox 360 بود به همین دلیل اولین گزینه برای خرید بازی برای مردم همین بازی Call of Duty 2 بود. به همین دلیل این بازی یکی از پر فروش ترین بازیهای این کنسول شد. (تاریخ انتشار کنسول XBOX 360 22 نوامبر سال 2005 هست) با این بازی یکی از بهترین بازیها بود ، این بازی هم برای PC و هم برای Xbox 360 فروش زیادی کرد. مدت زیادی نگذشت که شرکت Activision در E3 اعلام کرد که با شرکت Treyarch در حال ساخت سومین از شماره این بازی هست. یکی از بدترین خاطرات PC بازها شاید همین خبر باشد! (بگو برای چی؟) برای اینکه Treyarch بازی اعلام کرد که COD3 برای همه کنسول ها به جز PC خواهد آمد. هیچ کس از بدبین ترین PC بازها فکرشو نمی کرد که اینطوری بشود. بازیی که با PC متولد شده است آن را ترک کند. شاید برایتان سوالی پیش آمده که Treyarch چی هست؟ Treyarch نام شرکت سازنده COD2 بر روی PS2 هست. بازی Cod3 را می توان ضعیف ترین نسخه از سری بازی COD دانست. اما خوب نسخه سوم این بازی هم فروش بسیار خوبی داشت. خوب حالا در چند مدت پیش (19 آپریل) متوجه شدیم که شرکت Infinity Ward در حال ساخت چهارمین از این بازی است! یکی از جنجالی ترین و پر بازدیدترین خبر همین خبر ساختن نسخه چهارم این بازی با نام Call of Duty 4: Modern Warfare بود. (شرکت Activision دموی 1 دقیقه و 37 ثانیه این بازی را در اینترنت گذاشته است). خوب شاید شما هم مثل من بسیار خوشحال شدید اما مهمتر از این خبر این هست که این بازی دیگر درمورد جنگ جهانی دوم نیست!!! (چی؟!!!) بله دیگر داستان بازی مربوط به جنگ جهانی دوم نمی شود دیگر از تفنگ ها و تانک ها و نقشه های قدیمی خبری نیست بلکه در این نسخه با جدیدترین سلاح ها و وسایل و... رو به رو هستیم. دیگر لباس های دشمنان و یارانتان لباس های قدیمی و خاکی نیست. یکی از راه های جذب بازیباز تغییر دادن یک چیز بزرگ هست مثلا شرکت کپکام برای بازی DMC4 دست به کار بزرگی زد و شخصیت محبوب و دوست داشتنی خود را دشمن کرد. حالا شرکت Infinity Ward دست به یک کار بزرگتری زده هست و آن هم این هست که دیگر حال و هوای قدیم را رها کرده و بعد از این که به راحتی بازی MOH مال شرکت EA را شکست داد به سراغ یک بازی دیگر EA به نام Battlefield رفته است تا آن را هم شکست بدهد.





مرد بد اصلی بازی ,یک روسی وطن پرست به نام Zakhaev (زاخاو) کسی که چیزی بیشتر از باز گرداندن روزهای باشکوه اتحاد شوروی سابق را دوست ندارد. Zakhaev ، کسی که توسط بازرگانان جدایی طلب روسی ، مافیا و ارتشی ها برگشته است.بنابراین تعداد زیادی جنگ افزارهای نظامی پیشرفته در اختیار دارد که با استفاده از آنها بدون معطلی یک جنگ چریکی در کشور مادریش به راه می اندازد. البته ، او می داند که کشورهای قدرتمند دنیا بالاخره به جنگ کوچک او درگیر می شوند.او با یک کمین می خواست نیروهای آمریکایی رو فریب دهد اما خوشبختانه بریتانیا Zakhaev را به شدت تحت نظر داشت – البته با کمک منابع قابل اعتماد روسیه ای – آنها سرانجام هدف اصلی او را پشت این درگیری ها فهمیدند.


اولین چیزی که بدون شک شما را جذب خواهد کرد گرافیک بسیار بسیار زیبای بازی هست (خدا به داد PCبازها برسه!). در دموی جدید بازی دیده می شد که یارانتان به وسیله طناب از هلیکوپتر به داخل کشتی می رفتند که باران هم می بارید که واقعا دیدنی بود! باران بسیار طبیعی بود و دشمنان و محیط به قدری زیبا طراحی شده اند که تشخیص دادن آن از واقعیت سخت هست! یر یک درخت می گذشت و ما به وضوح می توانستیم عبور نور خورشید از میان شاخ و برگهای درختان و افتادن آن بر روی زمین و صورت او مشاهده کنیم نبردها بسیار دیدنی و جذاب شده استو دیگر به لطف فیزیک و تخریب پذیری محیط نمی توانید پشت دیوارهای باریک پناه بگیرید چون تیر از آنها عبور می کند که باعث صدمه دیدنتان می شود که مانند نسخه پیش اگر در جایی پناه بگیرید به طور اتوماتیک سلامتیتان برمیگردد. در بازی فقط شما نمی جنگید ، صدها نفر در کنار شما با صدها نفر در مقابله تان می جنگند که واقعا دیدنی هست حتی در آسمان هم مبارزه هست و ممکن هست یک هلیکوپتر منفجر شود و دقیقا روی سرتان سقوط کند! پس مواظب باشید!


محیط ها بسیار متنوع هست و از کشتی و شهر گرفته تا اتاق های تنگ و گشاد! مبارزه خواهید کرد. البته سازندگان بازی اعلام کرده اند دیگر از جنگل خبری نخواهد بود چون این محیط باعث می شود بازیباز دید خوبی نداشته باشد. گفته شده موتور بازی هم DX9 و هم DX10 را پشتیبانی خواهد که سرعت فریم هم ثابت روی 60 هست که خوشحال کننده هست. گفته شده قسمت چند نفره 32pc  بازیکن و x360 شانزده و PS3 دوازده بازیبکن را ساپورت می کند که باید خیلی تماشایی باشد http://www.ehsangame.parsiblog.com
+ نوشته شده در  چهارشنبه 87/6/6ساعت 12:56 عصر  توسط ehsan saberian |  نظر
 
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
ehsan saberian
این وبلاگ مخصوص نقدوبررسی پیشنمایش و کدورمز بازی ها می باشد

پیوندهای روزانه
رمزمره نویسی [355]
بازی [377]
[آرشیو(2)]
نوشته های پیشین
رمزبازی gta ivبرایxbox360
رمزبازیgta5برایps2
رمز بازی need for speed carbon برای ps2
رمز بازی:GUITAR HERO 2 برای xbox360
رمزGTA IV برای PS3
رمز بازی:LOST PLANET برای xbox360
رمز بازی سیمز ۲ برای ps2
رمز های بازی GTA:vice city stories برای ps2
مقایسه ps3 و xbox360
خنده دار
معرفی mafia2
نقد بازی Rule of Rose
نقد و نگاهی به بازی Smack Down VS Raw 2008
نقد بازی MASS effect
نقد بازی gta iv
نقد بازی Final Fantasy XII
نقد بازی Kane & Lynch
نقد بازی استراتژی Caesar Iv
نقد بازیBrothers In Arms
نقد بازیresitance Fall Of Man
نقد بازی Darkness
نقد بازی Bully
نقد Assassins Creed
نقد hitman blood money
نقد و بررسی بازی GTA 5 : San Andreas
نقد بازی Prince of Persia: The Two Thrones
نقد و بررسی بازی Call Of Duty 4
نقد بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion
نقد و برسی بازی tmnt
نقد کوتاه F.E.A.R:Extraction Point
نقد بازی Company of Heroes
نقد بازی Medal Of Honor Airborne
نقد بازی Half-Life 2: Episode One
نقد بازی Jade Empire: Special Edition
نقد Dark Messiah of Might & Magic
نقد و بررسی بازی Tom Clancys Rainbow Six: Vegas 2
نقد بازی Scarface : The World is Yours
نقد بازی Pro Evolution Soccer 2008
نقد بازی S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
مقایسه Prince of Persian وGod of War
نقد و بررسی بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars
نقد و بررسی بازی Turning Point: Fall of Liberty
نقد و بررسی بازی doom 3
نقد و بررسی بازی crysis
نقد بازی devil may cry 4
نقد بازی nfs:carbon
نقد بازی Lost Planet
نقد و بررسی Call Of Duty 4
نقد و بررسی بازی Resident Evil 4
بازی های برتر Xbox 360 و Ps3
نقد بازی Ghost Recon
نقد بازی God of War2
نقد بازی god hand
نقد بازی Gears of War
نقد بازی driver4
نقد بازی the god father
نقد و بررسی بازی need for speed pro street
نقد بازی Okami
نقد و بررسی ‌BaterField:Bad Company
نقد و بررسی بازی Race Driver GRID
نقد بازی mercenaries2:world in flames
نقد بازی spider man 3
نقد بازی sims3
نقد و بررسی بازی Uncharted Drakes Fortune
نقد بازی Resident Evil5
نقد و داستان بازی Prince OF Persia 4
پیشنمایش بازی Legendary
کشتی کج باز ها کلیک کنند
ماشین های جدید
نقد بازی fallout 3
call of duty modern warfar 2 پیشنمایش بازی
نقد بازی FAR CRY 2
نقد بازی Assassin's Creed 2
آرشیو موضوعی
بازی .

494567: کل بازدیدها -

5: بازدیدهای امروز -

29: بازدیدهای دیروز -

 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM