سفارش تبلیغ
صبا ویژن
                                                         
انتظار به پایان رسید.نگارش جدید بازی فوق العاده مدال به جدیدترین و بهترین موتور بازی سازی Unreal عرضه شد.
حتما تاکنون نام سری بازی های جنگ جهانی را شنیده اید و مطئنن نام مدال افتخار ، افتخار آفرین ترین سری بازی های جنگ جهانی به گوشتان خورده است ، سری بازی های مدال افتخار محصولی از شرکت الکترونیک آرتز همگی از سبک اکشن هستند . سری بازی های سبک اکشن معمولا جزو خشن ترین بازی ها هستند . شما تا به حال جنگ رفته اید ؟ اگر نرفته اید اید با سری بازی های مدال افتخار تلخی و شیرینی جنگ ها جهانی را تجربه خواهید کرد و هر بار با یک نسخه با یک نیرو به جنگ نازی های میروید و این بار هوا بد و نیروی هوایی شما را به سرزمین ها ی آلمان راهی می کند و قویترین نیرو های خود را به رخ نازی ها می کشد و توسط آنها آلمان را فتح می کند. شما باز هم مثل گذشته با یک اول شخص تمام عیار رو به رو هستید ، گروهی از بازی ها که Ea رکورد دار آن است . در بازی های اول شخص و بخصوص مدال افتخار شکا بازی را از داخل چشمان کاراکتر اصلی بازی دنبال می کنید و چیزی گه در جلو خود می بینید یک اسلحه است و یک نشان که با آن افتخار آفرینی می کنید .


سری بازی های مدال افتخار شامل
Air bourne Sep 4 ,2007
Vanguard Mar 26,2007
Heores Oct 20,2006
European Assault Nov 7,2004
Frontline May 28,2002
Allied Assault Jan 20,2002

بازی Medal of Honor بر خلاف بازی Call of Duty به جنگ جهانی دوم پرداخته است. صحنه های اکشن تر ، گرافیک بالاتر ، گیم پلی بهتر و … از مشخصات این بازی بزرگ است. در طول این نسخه از بازی Medal of Honor شما در نقش BT ، سرباز یکم گروه آمریکایی Airborne Division بازی می کنید. جنگ های شما تا پیروزی در آلمان ادامه پیدا خواهد کرد. البته پیروزی در این جنگ ها به آسانی به دست نمی آید !! شما باید با هماهنگی با اعضای گروهتان این پیروزی را بدست آورید.



در طول این نسخه از بازی طبق گفته های سازندگان شما نقش Boyd Travers را بر عهده دارید . او سر باز یکم گروه آمریکایی 89 ام Airborne division است و شما با اون به درون خاک اروپا که توسط نازی ها اشغال شده است پا می گذارید و با تکنیک ها ی خود به جنگ با آلمان ها می پردازید . جنگ های جوخه ی شما در این بازی از جزیره ی Sicily اغاز می شود جزیره ای که سالهاست در تصرف آلمان ها است . شما در مراح بعدی مثل گذشته به آلمان می رسید و آنجا را فتح خواهید کرد ولی بدست آوردن این پیروزی چندان مثل گذشته ساده نیست و شما باید با تمرکز بالا به شلیک بپردازید چون شلیک هر گلوله ی اشتباه و هماهنگ نبودن با گروه موجل از بین رفتن اعضای گروه می شود و یا مرحله از دست می رود ام شما یک شانس خوب یا یک شانس بد دارید خودتان قضاوت کنید ، بیشتر مراحل از آسمان شروع می شود از آنجایی که شما در هواپیما نشسته اید و باید به منطق وارد شوید و در آن قسمت شما هر جایی را که دوست دارید تحت نظر بگیریفیزیک بازی نیز بسیار عالی است. اگر شما به چادری شلیک کنید می توانید سوراخ های روی چادر را ببینید یا حتی پوکه ی تیر قابل مشاهده است !! اگر باد بوزد شما بر جستگی های روی پیراهنتان را می بینید که دائما تکان می خورد. اگر به پای دشمن شلیک کنید مجروح می شود و مثل بازی های نسل قبل اینطور نیست که اگر شما به پای حریف شلیک کنید انگار به قلب دشمن شلیک کرده اید!! کلا فیزیک بازی عالی است. به خصوص در مورد چتر بازی !! بله درست شنیده اید. اکثر مرحله ها با چتر آغاز می شوند. مأموریت شما هم موقعی آغاز می شود که بتوانید راحت بر جایی امن فرود بیایید. البته این را هم بگویم فرود آمدن با چتر به این راحتی ها نیست. شما باید در زمانی مناسب چتر خود را باز کنید و از شلیک گلوله های دشمن در امان باشید و در جایی امن فرود بیایید. اسلحه های درون بازی بسیار متنوع هستند از سیم خفه کردن دشمن گرفته تا انواع نارنجک ها !!!



گرافیک و مشخصات فنی
چیزی که در تریلر ها نمایش داده شد حاکی از یک ابر بازی بود نه یک بازی ساده ، تمام صحنه های بازی کاملا شبیه فیلم های واقعی بودند . جنگ واقعا سخت به نظر میرسید ، تکسچر ها و متریال های به کار رفته فوق واقعی بودند نورپردازی فوق العاده بود . فیزیک بازی از آنچه در نسخه های قبل دیدیم کاملا متمایز بود .فیزیک بازی در تریلر های به نمایش گذاشته شده کاملا طبیعی به نظر میرسید مثلا افتادن پوکه ی تفنگ که حتی در آخر های جنگ(منظورم بعد از مدت زیاد)هم می توان آن را پیدا کرد نوید فیزیک فوق العاده ای را می دهد یا مثلا طرز بدست گرفتن اسلحه حرکات پرت شدن گلوله ها ی رگبری یا رد شدن آن ها در حین شلیک ، بالا و پایین رفتن اسلحه در حین راه رفتن ، به موقع به هم زدن چشمان بازیکن . عکس العمل آن ها بعد از تیر تیر خوردن و یا طرز مرگ آنها و جالب تر از آن طرز کمانه کردن تیر ها یا اثر گذاری اسلحه رو ی حر کت بازیکن ها که واقعا داینامیگ هستند همه ی مارا مشتاق می کنند که تا 4 سپتامبر صبر کنیم . در مورد گرافیک و تکسچر ها که نگو و نپرس اگر به خون هایی که رو ی لباس افرادی که تیر می خورند دقت کنید تا ته خط را باید رفته باشید . طبق گفته ی سازندگان تکسچر ها و متریال های به کار رفته در نقشه ها کاملا طبیعی کار شده است و شما کوچک ترین ایرادی از جلوه ی فوق طبیعی بازی نمی توانید بگیرید به فرض مثال برای پوست انسان ها مثل گذشته از یک طیف رنگی و چند نقطه به عنوان کثیفی استفاده نشده بلکه از تکسچر های کاملا طبیعی استفاده شده است . زا ویه دید دورین هم طوری کار شده که شما با توجه به وجود اسلحه دید خوبی نسبت به اطراف خود داشته باشید و بتوانید نظارت کلی به روی کار های افراد داشته باشید . در مورد نور پردازی هم باید گفت که نورپردازی که نور پردازی بازی در حد کرسیس یا شاید بیشتر کارشده باشد و لی چون اطلاعات ما در مورد نورپردازی زیاد نیست سعی می کنم اطلاعاتم رو براتون به طور خلا صه بگم . در تریلر های دیده شده از بازی نور پردازی در جد فوق طبیعی کار شده و شما در قسمت هایی که که باشند محدوده ی نور را می توانید به خوبی مشاهده کنید .




امکانات و حذابیت های بازی
امکانات بازی هوابرد بسیاز زیاد است . مثلا شما می توانید با هواپیما پرواز کنید ، تیراندازی کنید ،(توسط هواپیما) یل بل آزادی کامل مانند یک سرباز از هواپیما به بیرون بپرید —-> نکته:طبقه گفته ی سازندگان ، آغاز بیشتر مراحل با پرش از هواپیماست و باز شما مانند یک سرباز واقعی نیروی هوایی می توانید به هرجا که خواستید و هر وقت که خواستید فرود بیایید مثلا شما می توانید بر رو ی ساختمان ها فرود بیاید و به تک تیر اندازی بپردازید یا اینکه بر روی زمین بیایید و با هم رزمان خود به جنگ ادامه دهید . شما در بازی دمو های بسیار زیبایی را می بینید که از واقعیت تصویری ممکنه هنگ بکنید . شما در مراحل وسایل و امکانات زیاد مثل : —>
خفه کن - مسلسل - سیم - بمب و چاقو - پیستول(کلت کمری) و نارنجک و از این قبیل چیز ها دارید و شما می توانید سوار وسایل نقلیه هم بشید و به تیر اندازی بپردازید . طبق گفته ی سازندگان در بازی هوابرد سعی شده تمام سلاح های موجود در جنگ جهانی دوم شبیه سازی بشه که در نوع خودش خیلی عالیه . هنوز خبری از دموی های بازی که چه قدر با کیفیت هستند خبری نشده ولی گفتند که کیفیت ها خیلی بالاست که من هم اشاره کردم . ولی خبر های ضد و نقیضی شنیده میشه که دمو ها با SoftImage کار شده که واقعا خیلی خوب است .



صدا گذاری
همانند نور پردازی اطلاعات زیادی از صدا گذاری بازی هم درج نشده پس ما به تخیل خودمان و تریلر ها اکتفا می کنیم
صدا گذاری در نسخه های مدال افتخار همیشه طوری بوده که بعد از سالها هم در گوشمان جاری است در بازی های نسل جدید صدا گذاری استانداردی رو طبق اطلاعات ما شامل میشه که صدا گذاری بایصدا باید به طور واضح زه گوش گیمر رسانده بشهاتفاقات در بازی روی صدا اثر بزاره(چون تغییر آهنگ زیاد به چشم نیاد)
صدا گوش خراش نباشه ، مثلا در بازی مامور مخفی 2 (فارسی) شما باید دائما دستت رو دستک صدا باشه که یوقت کر نشی و صدا ها رو هم بشنوی! ازلحاظ صدا گذاری واقعا کولاک است.
در مدال افتخار هوابرد صدا گذاری دقیق و کاملا طبیعی است و طبق گفته ی سازندگان این قسمت ها رو شامل میشه .
چیزی که در تریلر ها پیداست با توجه به شلوغی محیط ،شما صدای یارانتون رو به خوبی می شنوید . مثل بازی های قدیمی طوری نیست که صدا تیرا ندازی موجب از بین رفتن رسایی صدا اعضای گروه بشه!



گیم پلی
در تمام نسخه های مدال افتخار و در تمام بازی های اول شخص (FPS) کنترل های اصلی بازی با دکمه های روی کیبورد W -A -S- D و موس بوده ولی در هر نصخه چند دکمهی دیگر هم اضاقه شده . در مورد نرمی و انعطاف پذیری بازی باید بگم بازی با اینکه یه جنگه ولی همش کشت و کشتار نیست و بازی خشکی از این سری بازی ها ندیدیم ولی صحناتی هستند که روی روحیه ی آدم ها اثر میزاره + روی بازی هم اثر میزاره ، مثلا در سری های گذشته بالا رفتن از پله ها چندان طبیعی نبود ولی در این نسخه به فرض مثال اگر یکی از افراد جوخه تیر بخورد ممکن است شما را صدا کند و در این لحظه شما به کنار او می روید و او را در دستان خود می گیرید و سعی می کنید به او کمک کنید که گاهی او در دستان شما جان می دهد که این اثر بسیار منفی بر روی شخصیت شما و کاراکتر بازی میزاره و شما رو در حالت خشمگین فرض می گیره پس حملوتون خشنانه و از روی فکر نیستو بالا رفتن از پله ها با سرعت انجام میگیره ولی در این حالت خیلی کنترل شخصیت مشکله و شما باید روی دشمنانتون تمرکز کنید . چون ممکنه اونا از احساسات لطیف شما استفاده کنند . به طوری که در بازی صحنه های اینطوری احساسی زیاد به وجود میاد و بازی رو جذاب تر می کنه!جنگ های شما هم در هوا اتفاق می افتد و هم در زمین. مأموریت های هوایی شامل: تیراندازی به هواپیماهای دشمن ، تیر اندازی به دشمنانی که روی زمین هستند و … می شود و نبرد های زمینی بسیار متنوع هستند و مهمترین آنها : دفاع کردن از افرادتان ، دفع حمله ی دشمنان و یا حمله به یک پایگاه است. همان طور که گفته شد در اکثر مواقع شما باید با چتر فرود بیایید و بسته به سلیقه ی خودتان در هر جایی که خواستید فرود بیایید. می توانید در بالای بام خانه ای فرود بیایید و اسنایپر شوید یا در دل دشمن فرود بیایید!!! مراحل نیز بسیار متنوع هستند. گاهی شما باید حمله ی دشمنان را دفع کنید گاهی باید از یک لوله ی بزرگ به هدف نزدیک شده و باید پایگاه را نابود کنید !!! مرحله های بمب گذاری و تخریب پایگاه دشمن نیز وجود دارد. در بعضی مرحله ها شما باید دیدبانی کنید. البته هوش مصنوعی دشمنان به قدری زیاد است که اگر ببینند شما دیدبان هستید همه شما را هدف می گیرند!!


محیط های بازی بسیار وسیع طراحی شده است و در عین حال شما نمی توانید یک لحظه هم نفس بکشید !! ( یعنی گیم پلی جذابیت زیادی دارد !! ) اکثر مراحل در شب انجام می گیرد. پس اینطور که پیداست شما نبرد های سختی را در پیش روی خود دارید.البته نورهایبسیار زیبایی در بازی به کار رفته در بازی نیز شما قابلیت تکیه به چپ و راست را دارید. در بازی تانک و … وجود دارد که پیشروی در مراحل را گاهی سخت و گاهی آسان می کند !!! به طور کل این بازی را می توان یک بازی تمام عیار به حساب آورد و پیشنهاد میشود حتما این بازی را بازی کنید          http://www.ehsangame.parsiblog.com

+ نوشته شده در  چهارشنبه 87/6/6ساعت 1:10 عصر  توسط ehsan saberian |  نظر
 
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
ehsan saberian
این وبلاگ مخصوص نقدوبررسی پیشنمایش و کدورمز بازی ها می باشد

پیوندهای روزانه
رمزمره نویسی [355]
بازی [377]
[آرشیو(2)]
نوشته های پیشین
رمزبازی gta ivبرایxbox360
رمزبازیgta5برایps2
رمز بازی need for speed carbon برای ps2
رمز بازی:GUITAR HERO 2 برای xbox360
رمزGTA IV برای PS3
رمز بازی:LOST PLANET برای xbox360
رمز بازی سیمز ۲ برای ps2
رمز های بازی GTA:vice city stories برای ps2
مقایسه ps3 و xbox360
خنده دار
معرفی mafia2
نقد بازی Rule of Rose
نقد و نگاهی به بازی Smack Down VS Raw 2008
نقد بازی MASS effect
نقد بازی gta iv
نقد بازی Final Fantasy XII
نقد بازی Kane & Lynch
نقد بازی استراتژی Caesar Iv
نقد بازیBrothers In Arms
نقد بازیresitance Fall Of Man
نقد بازی Darkness
نقد بازی Bully
نقد Assassins Creed
نقد hitman blood money
نقد و بررسی بازی GTA 5 : San Andreas
نقد بازی Prince of Persia: The Two Thrones
نقد و بررسی بازی Call Of Duty 4
نقد بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion
نقد و برسی بازی tmnt
نقد کوتاه F.E.A.R:Extraction Point
نقد بازی Company of Heroes
نقد بازی Medal Of Honor Airborne
نقد بازی Half-Life 2: Episode One
نقد بازی Jade Empire: Special Edition
نقد Dark Messiah of Might & Magic
نقد و بررسی بازی Tom Clancys Rainbow Six: Vegas 2
نقد بازی Scarface : The World is Yours
نقد بازی Pro Evolution Soccer 2008
نقد بازی S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
مقایسه Prince of Persian وGod of War
نقد و بررسی بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars
نقد و بررسی بازی Turning Point: Fall of Liberty
نقد و بررسی بازی doom 3
نقد و بررسی بازی crysis
نقد بازی devil may cry 4
نقد بازی nfs:carbon
نقد بازی Lost Planet
نقد و بررسی Call Of Duty 4
نقد و بررسی بازی Resident Evil 4
بازی های برتر Xbox 360 و Ps3
نقد بازی Ghost Recon
نقد بازی God of War2
نقد بازی god hand
نقد بازی Gears of War
نقد بازی driver4
نقد بازی the god father
نقد و بررسی بازی need for speed pro street
نقد بازی Okami
نقد و بررسی ‌BaterField:Bad Company
نقد و بررسی بازی Race Driver GRID
نقد بازی mercenaries2:world in flames
نقد بازی spider man 3
نقد بازی sims3
نقد و بررسی بازی Uncharted Drakes Fortune
نقد بازی Resident Evil5
نقد و داستان بازی Prince OF Persia 4
پیشنمایش بازی Legendary
کشتی کج باز ها کلیک کنند
ماشین های جدید
نقد بازی fallout 3
call of duty modern warfar 2 پیشنمایش بازی
نقد بازی FAR CRY 2
نقد بازی Assassin's Creed 2
آرشیو موضوعی
بازی .

494183: کل بازدیدها -

44: بازدیدهای امروز -

2: بازدیدهای دیروز -

 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM