سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیشتر بازیبازانی که از چند سال پیش در این زمینه فعال بوده اند حتما بازی Area 51 را به خاطر دارند. این بازی شما را در یک فضای بسیار مخوف و ترسناک و بدون هیچ یار و یاوری ، تنهای تنها، به نبرد با دشمنانی وا می داشت که بسیار سرسخت بودند. به نظر من بازی Area 51 با وجود داشتن اشکالاتی بازی بسیار جذابی بود. از اشکالات این بازی می توان به کمبود تاثیر تیرهای شما بر دشمنان، تنها بودن بیش از حددر محیط بازی و سر سختی بیش از حد دشمنان نام برد.



شاید برای تمام کسانی که این بازی را انجام داده اند جذاب باشد که یک بازی جدید با داستانی قوی و زیبا و همین طور با رفع تمام اشکالات Area 51 به بازار عرضه شود. به جرات می توان گفت بازی Legendary شاهکاری به نظر می رسد که قالبی شبیه به Area 51 دارد اما تمام اشکالات آن را اصلاح نموده است.
 


با توجه به پیش نمایش ارائه داده شده از این بازی در کنفرانس لایپزیک ، این بازی را می توان یک شاهکار جذاب دانست. فضای بازی فضایی نگران کننده و ترسناک است که نا امیدی در اکثر قسمت های آن موج می زند.شما با حرکت در بین سنگرهای خودی سربازان زخمی و ناراضی را می بینید که امید چندانی به آینده خود و همین طور زمین ندارند. اما به همان ترتیب فرماندهانی را نیز می بینید که قصد دارند با راهنمایی هرچه بهتر و مدبرانه تر سربازان در اختیار خود ، نیرو های اهریمنی و شیطانی را که به زمین وارد شده اند از روی زمین پاک نمایند و بار دیگر زمین را به جایی برای زندگی هرچه راحت تر انسان ها تبدیل کنند. حال به گردن شماست که قسمتی بزرگ از این کار را بر عهده بگیرید و با شجاعت و دلاوری ریشه موجودات اهریمنی را بخشکانید و زمین را از آن ها پاک کنید.


در این بازی ، و حداقل در قسمتی که در پیش نمایش دیده شد، شما تنها نخواهید بود و به صورت یک تیم با تعدادی دیگر از سربازان از خود گذشته کار خواهید کرد. اما این در این بازی کنترل تیم بر عهده شما نیست بلکه کار تیمی در این بازی بیشتر شباهت به چیزی دارد که در بازی "مدال افتخار" یا دیگر بازی های جنگ جهانی مشاهده شد . شما راه خود را می روید ، گاهی از برخی دستورات خاص پیروی می کنید و ماموریت هایی را به انجام می رسانید ، به هم تیمی های در حال نبرد خود کمک می کنید ، ممکن است اشتباها آن ها را هدف قرار دهید و به طور کل تمام آنچه که ممکن است در یک میدان نبرد دشوار و شلوغ روی دهد. سربازان دیگر ممکن است از شما کمک بخواهند یا با فریاد های خود مختصات دشمنان را به شما بدهند و از شما بخواهند که آن ها را از پای در آورید تا تیم راحت تر به کار خود ادامه دهد. فضای میدان نبرد واقعا شما را درگیر می کند و به شما حس یک سرباز دلیر را می دهد که بعنوان امید گروه خود به شمار می روید.

                                           

سلاح های بازی همان هایی هستند که در بازی هایی همچون "میدان نبرد" مشاهده و استفاده کردید. شما می توانید با مسلسل دوربین دار خود دشمنان را از ای در آورید یا در مورد دشمنانی که بزرگ هستند و به شما نزدیک می شوند تا صدمه وارد کنند ، می توانید از شاتگان خود استفاده نمایید و تنها با چند تیر آن ها را از پای در آورید. در این بازی دشمنان در حمله کردن به شما خیلی سریع و خشن عمل می کنند اما همان گونه که آن ها برای شما بسیار خطرناک هستند شما نیز با استفاده از سلاح های واقعا خوب و موثر خود می توانید برایشان مرگبار باشید. Legendary از جمله بازی هایی است که شما در آن می توانید تاثیر واقعی سلاح خود را حس کنید و خونی را که بر اثر شلیک شما از بدن دشمنتان خارج می شود بچشید! تیر های شما قبل از کشتن یک دشمن او را ضعیف کرده یا ممکن است به عقب براندش و سپس از پای در بیاردش.
 


یکی از نکات جالب بازی طریقه پر کردند درجه سلامتی است. اگر شما بازی Infernal را تجربه کرده باشید خیلی خوب در خواهید یافت که به چه روشی این کار انجام می شود. شما بعد از کشتن دشمنان خود و با اشاره رفتن دستتان به سمت جنازه اش نوری را از وجود او جذب می کنید که درجه سلامتیتان را پر می کند. این موضوع از جهات بسیاری به بازی کمک می کند و باعث این می شود که شما همیشه دشمنان بیشتر را با آغوشی باز بپذیرید ، از نبرد های سخت با دشمنان زیاد نترسید ، طالب نبرد باشید و در نتیجه همواره از کشتن دشمنان احساس لذت بنمایید و خواستار هیجان و جذابیت هرچه بیشتر باشید.



بازی از نظر بصری بیسار خوب و دقیق طراحی شده است و گرافیک بازی بسیار به حس هیجان طلبی و نبرد جویی شما کمک می کند و زیبایی های بازی را نیز دو چندان می نماید.در واقع باید گفت این بازی یک شاهکار از نظر بصری نیست بلکه گرافیک طراحی شده برای این بازی کاملا مناسب سبک و قالب بازی است. شاید شما نیز تجربه بازی هایی را داشته باشید که دارای اکشن بسیار شلوغ و میدان نبرد پر التهاب و گرافیک بسیار بالا باشد. واقعا مشکل چنین بازی چیست؟ اصلا مشکلی هم دارد؟ به نظر من چنین بازی یک ایراد بزرگ دارد و اینکه طالب سیستمی فوق العاده عالی است که همین امر سبب می شود مخاطبین بازی کاهش پیدا کنند. نظر من این است که هر بازی باید گرافیکی متناسب با قالب و سبک خود داشته باشد تا بتوان از هیجان و جذابیت بازی لذت برد. این بازی دقیقا همین حالت را دارد.

                                   
 

                              نظر صدا گذاری می توان گفت صداهای اطراف شما شفاف و تحمیل کننده حس نبردی دشوار هستند. صدای شلیک گلوله ها، فریاد سربازان و گفتن مختصات دشمنان ، انفجارهایی که هر لحظه رخ می دهد ، دستوراتی که از سوی فرمانده دریافت می کنید و همین طور ناله دشمنان هنگام مرگ ، تمام آن چیزی است که با ترکیبی مناسب و لذت بخش در بازی خواهید شنید.



در پایان می توان گفت بعلت اینکه مدت هاست بازی قابل قبولی از این قالب خاص منتشر نشده است باید چشم به راه این بازی بود و انتظار یک تجربه به یاد ماندنی را از بازی داشت.

                          http://www.ehsangame.parsiblog.com


+ نوشته شده در  چهارشنبه 87/6/27ساعت 9:20 صبح  توسط ehsan saberian |  نظر
 
صفحه نخست
پروفایل مدیر وبلاگ
پست الکترونیک
آرشیو وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ
درباره وبلاگ
ehsan saberian
این وبلاگ مخصوص نقدوبررسی پیشنمایش و کدورمز بازی ها می باشد

پیوندهای روزانه
رمزمره نویسی [355]
بازی [377]
[آرشیو(2)]
نوشته های پیشین
رمزبازی gta ivبرایxbox360
رمزبازیgta5برایps2
رمز بازی need for speed carbon برای ps2
رمز بازی:GUITAR HERO 2 برای xbox360
رمزGTA IV برای PS3
رمز بازی:LOST PLANET برای xbox360
رمز بازی سیمز ۲ برای ps2
رمز های بازی GTA:vice city stories برای ps2
مقایسه ps3 و xbox360
خنده دار
معرفی mafia2
نقد بازی Rule of Rose
نقد و نگاهی به بازی Smack Down VS Raw 2008
نقد بازی MASS effect
نقد بازی gta iv
نقد بازی Final Fantasy XII
نقد بازی Kane & Lynch
نقد بازی استراتژی Caesar Iv
نقد بازیBrothers In Arms
نقد بازیresitance Fall Of Man
نقد بازی Darkness
نقد بازی Bully
نقد Assassins Creed
نقد hitman blood money
نقد و بررسی بازی GTA 5 : San Andreas
نقد بازی Prince of Persia: The Two Thrones
نقد و بررسی بازی Call Of Duty 4
نقد بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion
نقد و برسی بازی tmnt
نقد کوتاه F.E.A.R:Extraction Point
نقد بازی Company of Heroes
نقد بازی Medal Of Honor Airborne
نقد بازی Half-Life 2: Episode One
نقد بازی Jade Empire: Special Edition
نقد Dark Messiah of Might & Magic
نقد و بررسی بازی Tom Clancys Rainbow Six: Vegas 2
نقد بازی Scarface : The World is Yours
نقد بازی Pro Evolution Soccer 2008
نقد بازی S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
مقایسه Prince of Persian وGod of War
نقد و بررسی بازی Command & Conquer 3: Tiberium Wars
نقد و بررسی بازی Turning Point: Fall of Liberty
نقد و بررسی بازی doom 3
نقد و بررسی بازی crysis
نقد بازی devil may cry 4
نقد بازی nfs:carbon
نقد بازی Lost Planet
نقد و بررسی Call Of Duty 4
نقد و بررسی بازی Resident Evil 4
بازی های برتر Xbox 360 و Ps3
نقد بازی Ghost Recon
نقد بازی God of War2
نقد بازی god hand
نقد بازی Gears of War
نقد بازی driver4
نقد بازی the god father
نقد و بررسی بازی need for speed pro street
نقد بازی Okami
نقد و بررسی ‌BaterField:Bad Company
نقد و بررسی بازی Race Driver GRID
نقد بازی mercenaries2:world in flames
نقد بازی spider man 3
نقد بازی sims3
نقد و بررسی بازی Uncharted Drakes Fortune
نقد بازی Resident Evil5
نقد و داستان بازی Prince OF Persia 4
پیشنمایش بازی Legendary
کشتی کج باز ها کلیک کنند
ماشین های جدید
نقد بازی fallout 3
call of duty modern warfar 2 پیشنمایش بازی
نقد بازی FAR CRY 2
نقد بازی Assassin's Creed 2
آرشیو موضوعی
بازی .

494158: کل بازدیدها -

19: بازدیدهای امروز -

2: بازدیدهای دیروز -

 

 RSS

POWERED BY
BLOGFA.COM